Subject: 23035 kooskõlastamine, Tallinnas Järvetipu elamurajooni II etapi teed ja tehnovõrgud põhiprojekt
From: "Karl Kadak | Roadplan" <[email-masked]>
To: "maaamet" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 10:54:40 +0200

MAA-AMET

KESKKONNAAMET

PÄÄSTEAMET

POLITSEI- JA PIIRIVALVEAMET

Tere

Palume Teie kooskõlastust Nigramonto OÜ tellimusel koostatud Järvetipu
elamurajooni II etapi teede ja tehnovõrkude põhiprojektile (Roadplan OÜ
töö nr 23035).

Projektiga nähakse ette arendusala teede ja tehnovõrkude lahendus, mis
hakkavad teenindama tulevasi planeeritavaid elamuid. Projekti kuulub
üldosa, teedeehituslik osa, elektri, tänavavalgustuse ja side osa ning
vee- ja kanalisatsiooni osa.

Projektdokumentatsioon on võimalik alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/23035JrvetipuIIetapp/Eo7EM2cwPKt
BoeoP6yoCxFIBRUZh93uEI8H8eA-Cowdr_Q?e=FK2oZM> 2024-02-19 kooskõlastamine

Tänan!

Lugupidamisega

Karl Kadak
Projektijuhi abi

+372 55668311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn